Робота творчої групи
з розробки методичної теми освітнього закладу
«Наступність у розвитку критичного мислення здобувачів освіти початкової, базової середньої та старшої школи за організації освітнього процесу на засадах діяльнісного підходу»
Підсумкове засідання творчої групи
#СтратегіяСузір_явдії
#Per_aspera_ad_astra
Розвиток критичного мислення здобувачів освіти початкової школи засобами ігрових форм навчання
на уроках англійської мови (Учитель англійської мови Олена Марич) Відкрити >>>
«Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації та розвитку критичного мислення здобувачів освіти» (З досвіду роботи вчителя початкових класів Клейн Наталії Олексіївни) Відкрити >>>
Формування позитивної мотивації молодшого школяра засобами критичного мислення (З досвіду роботи вчителя початкових класів Марченко Раїси Іванівни) Відкрити >>>
Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти початкової школи (З досвіду роботи вчителя Нової української школи Трушової Любові Миколаївни) Відкрити >>>
Формування хронологічних умінь учнів на уроках історії засобами технології критичного мислення в умовах реалізації діяльнісного підходу (Учитель історії Світлана Босенко) Відкрити >>>Розвиток критичного мислення здобувачів освіти початкової школи
засобами ігрових форм навчання на уроках англійської мови
Марич Олена, учитель англійської мови
Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації та розвитку критичного мислення здобувачів освіти
Клейн Наталія, учитель початкових класів
Формування позитивної мотивації молодшого школяра засобами критичного мислення
Марченко Раїса, вчитель початкових класів
Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти початкової школи
Формування хронологічних умінь учнів на уроках історії засобами технології критичного мислення в умовах реалізації діяльнісного підходу
Світлана Босенко, учитель історії
Технології розвитку критичного мислення як засіб формування інформатичної компетентності учнів через реалізацію діяльнісного підходу до вивчення інформатики
Денисенко Вікторія, вчителя інформатики
Немає коментарів:
Дописати коментар